Bralec nam je pisal o šlamastiki z vodomeri Komunale Kranj, mi pa smo vprašali....In Matjaž Berčon, direktor, nam je odgovor:

Pošiljam oba odgovora na spodnja vprašanja:

Komunala Kranj je pred pribl. štirimi leti izvedla javno naročilo za nakup vodomerov za 5-letno obdobje. Predpisi nas namreč zavezujejo, da vodomere menjamo vsakih pet let. Na območju, ki ga oskrbujemo, je vgrajenih pribl. 19.000 vodomerov, temu ustrezno je bilo javno naročilo. Kot najugodnejši ponudnik je bil izbran Iskraemeco, ki je med drugimi ponudil vodomere svetovno primerljivega ponudnika Integra iz Francije. Dejansko je pri določenih nabavah in posledični vgradnji sčasoma prišlo do napak pri delovanju teh vodomerov. Tako dobavitelj kot proizvajalec sta poskušala ugotoviti napake in jih na lastne stroške odpravljala. V celoti nedelujoče vodomere so nadomestili z novimi drugega proizvajalca, in sicer italijanske Maddalene. Trenutno je do konca letošnjega leta v fazi menjave 600 vodomerov.

Obračun porabljene vode temelji na odčitkih. Po predpisih smo k temu zavezani dvakrat na leto, v vmesnem času pa se uporabnikom zaračunavajo mesečni pavšali na osnovi porabe preteklega obdobja. Ob prvem naslednjem odčitku sledi poračun, včasih navzgor, včasih navzdol. To je povsem običajna praksa pri vseh uporabnikih, ne samo v konkretnih primerih okvar na vodomerih. Uporabnikov posebej o tem ne obveščamo, saj so takšnega načina navajeni. V primeru reklamacij ali velikih odstopanj vsak primer posebej preučimo.

Opala: vodomeri so (bili) problem in naš bralec je imel kar prav...MI PA BOMO VPRAŠALI ŠE, KAKO SE PAVŠAL ZARAČUNA V PRIMERU, KO VODOMER NE DELUJE IN ALI JE TO POTEM ZA PORABNIKA VODE PRAVIČNO!? LAHKO JE PORABIL VEČ OD POVPREČJA ALI PA - MANJ?! POKVARJEN VODOMER TEGA NI ZABELEŽIL!?