Kranjski Brioni so med Tedni restavracij dobesedno oblegani. Čeprav je ta slovensko razširjena akcija že tam pri številki 200 sodelujočih, je vedno ključno tisto, kar velja od začetka: ZA MANJ DENARJA VELIKO KUHARSKE MOJSTROVINE IN NA BRIONIH ŠEF TOMAŽ IN SEVEDA VSA NJEGOVA EKIPA SLEDIJO RES ZAVZETO. Zato ni čudno, da so velikokrat - razprodani v času posebne ponudbe....Čeprav sodimo "trmatorji" med tiste, ki z veseljem zavijemo k Benediku, na Labore ali pa h Krištofu, Ančki ipd. in ne sledimo kuharskemu šopirjenju, ki ga tudi ne manjka - je en občutek zelo dober: SREDI KRANJA NAS PRIČAKA NEKAJ POSEBNEGA! O okusih ipd. pa se ne razpravlja in zato seveda nismo v kaki reklamni misiji za kogarkoli...vendar pa: kdor se potrudi, naj bo tudi pohvaljen!
Dober tek!