V Kranj in iz Kranja se po tej cesti vozita gospa Nada Bogataj Kržan in (morda) Marko Pavliha. Proti Šenčurju in Ljubljani. Gneča? Vsekakor: sicer bolj v nasprotni smer, a vendar. Mestna uradnika lahko vsak dan opazujeta prometno stanje, gospod Pavliha pa je celo zadolžen tudi za take zadeve - vsaj pri mestnem prometu je imel veliko zraven!
Pobuda za protest in še kaj pa je prišla iz Šenčurja: štiripasovnico narediti proti Brniku, da se vsakodnevni gneči izognemo. Zdaj vsi javkajo, ko gre pol Nemčije proti Jadranu, Kranjčani se v takem stanju vsak dan vračajo iz služb v smeri Kranja iz Ljubljane. In se je oglasil eden, ki mu ni vseeno: šenčurski Kranjčan, kranjski Šenčurjan - Štumfarjev Janez Sušnik s Primskovega!
Je ob njem stal gospod Pavliha? Ne. Se je oglasil že kdo iz kranjske oblasti in se javno zazvzel, da bi od "Kacinovega krožišča" (njega so razjezili povratki iz Ljubljane, nastalo je vsaj krožišče pri Kranj Vzhod) do Kranja - za začetek - začeli graditi cesto, ki bi zmogla ta promet? Omilila čakanje? Jok, brate, odpade: tišina. Vsaj javna. Kajti naši uradniki (od vodilnih ni iz Kranja domala nihče) se z našimi problemi zagotovo ukvarjajo, da kar teče od njih.
Odkrili pa smo še en vzrok: po preverjenih podatkih vzhodni del Kranja s prometnimi zagatami ni nobena prioriteta. Naš župan se vsak dan pripelje in odpelja iz smeri Nakla, z avtoceste kjer ni problemov. Ker ne živi v Kranju in se vozi s Sela pri Žirovnici verjetno za zagate na drugi strani še ve ne. Naj Štumfarjevega Janeza vpraša!