Alpetour potovalna agencija na Primskovem: vsako leto kranjski davkoplačevalci prispevamo okoli 1,2 milijona evrov za avtobusne prevoze. Šolska mladina, mestni potniški promet. Zdaj Alpetour prodajajo njegovi lastniki, v dobrih 10 letih pa je od države in občin ipd. (proračun) prejel 88 milijonov, lani je imel nekaj milijonov dobička. Se torej res mestni promet ne izplača? Je torej res mestni promet zastonj? Še kako se izplača: lastnikom, ki bodo zdaj zasluženo prejeli lepe denarce za uspešno podjetje. Je mestni promet v Kranju torej "skoraj zastonj", ker za žetone odštejemo tako malo? Napaka: vse plačamo dvakrat - naprej iz proračuna in naših žepov, nato za vožnje in vozovnice. Treba je čestitati vsem, ki so tako dobro poslovali: nimajo ne dolgov, imajo moderne avtobuse in mi vse so lepo sofinanciramo (Alpetour ima potrebno občinsko koncesijo). Lastniki pa bodo imeli in imajo dobiček, delijo dividende in mlatijo milijone. Te torej morda čas za razmislek, kako je vse to urejeno? Podjetje se lepo financira z državnih in občinskih jasli, nafta je predraga, nobena linija ni rentabilna - ???? Haloooo??? Nauk o tem, kako se da lepo zaslužiti "s sektorjem država" je torej doma v Kranju. Premislite pri sebi: kolikokrat ste uporabili v zadnjem letu mestni promet?