Najprej: po podatkih na straneh KPK poklicni podžupan ne more biti direktor gospodarske družbe. To velja tudi za Jaka Klofutarja, direktorja Vod d.o.o., ki ima v lasti 33% svojega podjetja? Kajti Vod je 45 % lastnik AgencijeMServis, ki ima za leto 2012 (zadnji uradni podatek) letno 9 000 000 prihodkov! In posluje - kot je že znano - z občino Kranj, torej s svojim lastnikom v vlogi podžupana.
Župan Boštjan se je lotil "reševanja vojaka Jaka" s pojasnili, ki so zanimiva: študentje in dijaki se sami odločajo za napotnice, pri tem nima nič občina! Hec: odločili so se za 1,5 milijona vreden posel, ker je AgencijaMServis tako rekoč monopolist na tem trgu v Kranju! In še: ista agencija posreduje tudi druge kadre kar pomeni, da je izrazito premočna v svojem okolju. In še: logično je, da kot največji ponudnik dela ima največ komitentov. Nič narobe, so dobri in poslovni. Da pa bi nihče na občini ne bil pozoren, da delajo z Mservisom več kot z vsemi ostalimi skupaj, je težko verjeti. Zgodba o tem, da napotnica nič ne pove pa je dokumentirana slikovno - na vsaki napotnici najbolj v oči pade ime posrednika, torej podžupanovega podjetja.
Župan Boštjan je tudi grobo posegel v človekove pravice podžupana Jaka: nihče mu ne more naročiti, da naj proda delež v spornem podjetju. Niti ni tak "sporazumni dogovor" stvar politike: gospodarstvo je eno, politika drugo. In podžupan je politična funkcija s politično odgovornostjo. Zdaj naj bi podžupan na občini odgovarjal kot lastnik in direktor?! Ne, odgovarja kot politični funkcionar- oziroma prosto po županu: ne odgovarja, ni sankcije po kodeksu in KPK. Za slednji bomo počakali, kaj bo odgovorila in seveda upamo, da so jo z občine jasno opozorili in vprašali, kako je s pozabljivostjo podžupana pri prijavi podjetij, ki z občino ne smejo poslovati.
Za konec pa še pisarjenja koaliciji oziroma pojasnila, ki bodo svoj epilog doživela v ponedeljek na skupnem sestanku. Kjer si bodo vsi pogledali v oči in odločili, ali so za tako ali drugačno koalicijo. Ali verjamejo kodeksu, KPK in načelom (koalicijski pogodbi, konec koncev), ali si bo vsak odrezal pač svoj kos potice, prosto po "mohanglerstvu". Reševanje podžupana ob njegovi javno priznani napaki do KPK (da o kodeksu molčimo), je torej podlaga za vprašanje, kdo je komu kaj/koliko dolžan? Odgovore bo dala oblast.