Dela na kratkem prenovljenem odseku lokalne ceste proti Hrastjam potekajo, bodoča velika poslovna cona pa je za zdaj bolj ali manj še - gozd in le količki označujejo, da se z zemljišči dogaja na veliko.
Vsi vemo, da je potrebna štiripasovnica med Kranjem in Šenčurjem že zdaj - a nova poslovna cona bo po tej plati seveda huda obremenitev za promet na eni najbolj zasedenih cest v Sloveniji.
Kot je nekoč omenila ministrica Bratuškova, se ona vozi domov in v Ljubljano preko priključka Kranj Zahod, vsi tovornjaki in druga vozila pa bodo v Hrastje in iz poslovne cone vozili po (za zdaj) nespremenjenem režimu: kdor bo hotel v Ljubljano najprej do krožišča na Primskovem in nazaj proti Šenčurju in obratno!
Kozmetično polepšana oziroma nesporno razširjena cesta proti Hrastju se tik pred sedanjo poslovno cono pri Agromehaniki spremeni v "eno samo zaplato, luknjo in še kaj". A to je drug problem, prvi je priključek na cesto, ki je sama po sebi danes problem kot ga skoraj ni pri nas: deset in deset tisoč vozil vsak dan, gneča ob konicah....A se je treba spomniti osem let nazaj in dodati: NIČ IN ČISTO NIČ SE NI ZGODILO!
Naj k temu dodamo še kakih 700 - 800 novih stanovanj na območju nekdanje mlekarne in ob Savi na območju "Koreje"!
OSTAJA TEMELJNO VPRAŠANJE ZA VSE NAS: KAKO BOMO IZGUBLJALI ČAS NA CESTI, KI SO JO ZA ZDAJ "POZABILI" UREDITI V SODOBNO PROMETNICO, OBLJUBLJALI PA TO 8 LET NAZAJ?