TRMA OBJAVLJA EKSKLUZIVNO ZGODBO, KI DOKAZUJE ZELO JASNO IN NAZORNO, KAKO NAS NATEGUJEJO PRI DOLGI MIZI. KAJTI ORGANIZIRAJO JO TUDI V MARIBORU. ZARADI DEŽJA JE PRESTAVLJENA NA JESEN, A PRIMERJAVA JE TAKA, DA BI MORALI V KRANJU D O G O D E K TAKOJ ODPOVEDATI IN SE OPRAVIČITI VSEM NAM:

1.

V Kranju smo lani za PREKOPIRAN KONCEPT in "kranjske posebnosti" plačali Polonci Abram 4000 evrov. Zavod za turizem in kulturo zaposluje okoli ducat ljudi, a je bila za iz Amerike kopirano zamisel plačana vrhu oblasti znana podjetnica...

V Mariboru organizirajo Dolgo mizo sami, brez kake namišljene zunanje pameti. Dogodek je bil RAZPRODAN in sicer je pošlo 150 vstopnic po 8o evrov.

2.

V Kranju je lani dogodek prinesel /odnesel 2500 evrov izgube. Ne vsem ...nekateri so jedli zastonj (koti odstopljeni direktor državnega zavoda..) in bili ustrezno plačani (voditeljica za nekaj besed 500 evrov...)SPONZORJI SO ŽE LANI POKUPILI VSTOPNICE, A LETOS JIH JE V TO POZVAL ŽUPAN MESTNE OBČINE SAM NEPOSREDNO. KDO UPA ODREČI, ČE DELA POSLE Z OBČINO?

V Mariboru pa so izračunalni, da bo dogodek rentabilen, ker so prodali vse vstopnice. O KAKEM SPONZORIRANJU TE POJEDINE POJMA NIMAJO, O KAKEM SODELOVANJU OBČINBE IN ŽUPANA PA ŠE MANJ.

3.

V Kranju sta na čelu mize sedela dva gospoda, ki ju je pripeljal "prijatelj od župana" in imata poreklo iz bivše Jugoslavije. Nič narobe, če ne bi bilo "županovo omizje" začinjeno z direktorjem zavoda za turizem in njegovim nadzornikom, mestnim uradnikom. LOGIČNO JE TOREJ ZA MO KRANJ BIL DOGODEK VRHUNSKI IN ŠE KAJ....

V Mariboru ni sedežnega reda. Namenoma! Zato, da se med seboj družijo različni ljudje, ki imajo enak status ob mizi. Slednja je za pol daljša od kranjske in KUHARJI IMAJO ZA OZADJE MICHELINOVE ZVEZDICE (npr. Hiša Denk....)

4.

Zunanja najeta sodelavka je lani prejela za ta dogodek 4000 evrov. Kaj delajo zaposleni na zavodu, če ne zmorejo prekopirati koncepta, ki je znan že leta? "Prodala" je ogljični odtis kot okoljski prispvek - sama se v tem slogu 100 km pripelje v Kranj vsakič, ko "dela za nas".

5.

Naš (ustrezen, storkoven) vir v Mariboru je bil začuden nad nekakšnim sponzorkim nakupom vstopnic s strani povabljenih podjetij: "Tega pri nas ni, vsakdo je lahko kupil vstopnico, v predprodaji so pošle vse po 80 evrov!" KAJ IMA S TEM BIZNIS Z OBČINO, KAJ IMA S TEM SPONZORSKI PRISPEVEK V OBLIKI PRIBORA ALI ČESARKOLI, JE JASNO SAMO TROJICI S PRVE FOTOGRAFIJE. KER JE DOLGA MIZA PO KRANJSKO PRESNETO DRAGA ZADEVA KAR KAŽE CENIK LANSKE PRIREDITVE. IN IZPADE, DA SO NAJCENEJŠI KUHARJI, KI NAJ BI BILI BISTVO DOGODKA....