Kaj se dogaja, da potrebnih papirjev po pol leta od otvoritve MO Kranj ni pridobila? Vprašali smo projektanta parka, gospoda MATEJA FORNAZARIČA in dobili odgovore...
OBJAVLJAMO DOBESEDNO:
*prosim vas za pojasnilo, zakaj je temu tako s strani projektanta
Območje parka je bilo zaradi sofinanciranja projekta in tudi smiselnosti enovite izvedbe obravnavano celostno.
Zaradi prostorskih načrtov je bilo potrebno formalno park ločiti na južni in severni del.
Zato sta bili za južno in severno območje pridobljeni ločeni gradbeni dovoljenji.
Pri tem pa je nastal pa je še tretji del parka, vmesni del med severnim in južnim delom.
V ta del smo umestili površine za pešce in kolesarje, ki park v smeri vzhod- zahod in smeri sever- jug povezujejo z okoliškimi ureditvami.
Te povezave so bile predvidene že od vsega začetka projektiranja parka.
Sledila je izvedbena faza projekta.
Načrt je bil izveden enovito, gradnja pa je le temu sledila.
Park je bil tako kot celota zaključen maja 2024.
Pridobitev uporabnega dovoljenja pa je seveda vezana na gradbeno dovoljenje.
Zato je bilo potrebno kljub celostni izvedbi pripraviti tudi ločeni PZI in PID dokumentaciji, samo za južni oziroma severni del.
Vloga in dokumentacija pa je urejena in uporabno dovoljenje bi moralo biti pa našem mnenju pridobljeno v kratkem.
*prosim vas za pojasnilo, zakaj ste spreminjali določene rešitve (npr. asfalt na povezovalni poti/stezi med Bleiweisovo in drugo stranjo parka naj ne bi bil predviden, a zdaj je to dejstvo)
Že od idejne zasnove parka (IDP 02/2020, Ravnikar Potokar arhitekturni biro, marec 2020) ter ureditve kolesarskih in peš površin (IZN PR470, Provia, september 2020) je bila asfaltirana pot vzhod – zahod, med Bleiweisovo cesto in Gosposvetsko ulico.
Enako velja za povezavo v smeri sever - jug.
Tudi v izvedbenem projektu in realizaciji se je ohranila enaka rešitev.
*prosim vas za pojasnilo vaše odgovornosti do zapleta (so na vas pritiskali izvajalci, investitor ipd. in kje ste popustili oziroma se je zgodil odstop od gradbenega dovoljenja...)
Proces pridobitve uporabnega dovoljenja na upravni enoti izvaja MOK.
Postopek se je izkazal za dolgotrajnejšega zaradi zgoraj opisanih birokratskih zapletov in nujnosti priprave ločene projektne dokumentacije.
Za morebitna dodatna pojasnila se prosim obrnite na MOK.
Tretji del parka je povezovalna asfaltna pot med Gosposvetsko in Bleiweisovo. Slednjo je sofinancirala EU....
Rezultat?