V ČEM JE MOČ MEDIJA KOT JE TRMA? GRE ZA - V LUČI PRIMERJAV Z GLAVNIMI MEDIJI - LOKALEN MEDIJ Z LOKALNIM DOSEGOM? DO KDAJ BO TRMA ZDRŽALA PRI TEM? KAJ BO PRINESEL NOV MEDIJSKI ZAKON?

"Znani podjetnik je proti enemu od spletnih medijev vložil 52 tožb ! Trma se sooča s pritiski oblasti kjer pa vse postopek ipd. plačamo iz lastnega žepa (tudi, ko sodišče odloči...). To je bistvena razlika, če proti tebi nastopi nekdo, ki mu vse spore (dobljene in izgubljene) plačujejo davkoplačevalci. Paradoks: če to velja za porabnike našega denarja, mi sami plačujemo postopke proti nam. Tako je to v pravni državi in zato smo na eni strani soočeni tem, da "nasprotna stran" plačuje lahko svoje sodelavce....mi plačujemo iz lastnega žepa. A smo na to ponosni, ker nam to daje podlago za naše delo. In seveda - kmalu bo 23 000 000 klikov! Od nove zakonodaje ne pričakujemo veliko kar lahko ponazori primer: v boju za pravico do poročanja v našem okolju smoseveda opozorili tudi druge ustanove, medijske hiše ipd. V bistvu pa tako bitko biješ sam in zato seveda lahko ugotovim, da bomo zdržali in delali naprej....Pa četudi do zdaj nismo od nikogar prejeli enega centa plačila, nadomestila, prispevka - česarkoli. No, to pa je velika moč...."