Spoštovani snovalci turističnega razvoja Kranja in okolice!
Počasi bo dovolj študij in strategij. Ker dajemo milijon za zavod, ki ni sposoben razviti osnovnega produkta, tradicionalne jedi in z njo povezane zgodovine Kranja! Ki zapravlja za prekopirane projekte, ki postanejo "elitne požrtije" ali pa "požrtije elite"! Ki ima 15 zaposlenih pa daje tisoče evrov za tisto kar bi morali storiti sami. Primer iz okolice (iz osrednjega gorenjskega tiskanega medija povzet) bode v oči: tam nekje so nekaj konkretnega storili za....
Prenehajte z vizijami in strategijami in študijami, prosim! Jih je bilo dovolj. Zdaj so na vrsti čisto preprosti odgovori za mestni zavod:
*kaj bomo od vas dobili letos in po čem?
*kaj smo dobili lani in po čem?
*kaj delajo zaposleni 8 ur na dan npr. pri trženju in organizaciji prireditev ipd.?
Kaj je Kranj sploh sposoben ponuditi?
*kdo povezuje dogodke v celoto po vseh krajih (primer Predoslje ipd.) v celoto?
*kdo povezuje gostince in ponudnike teh storitev v celoto in kako?
Kaj so izvedljivi projekti in koiliko bi stali?
*npr. ZIP line v kanjon Kokre?
*npr. kranjska klobasa = svetovna kulinarična zgodba
Nočem biti preveč pameten, ampak leta in leta spremljam agonijo nekega zavoda in novi direktor žal ni dojel, da je treba najprej ustvariti zaupanje tistih s katerimi naj bi delal. Da o tem, kako sposoben je pri odgovorih novinarjev, ne pišem.
Nisem za rušenje narejenega (tudi tega ni malo), ampak: strategije, ki naj bi jih soustvarjali, so le papir. Vsakodnevno delo zavoda pa se zrcali v tem, da za en dogodek preko zvez in poznanstev najame zunanjo sodelavko in ji plača ...15 500 evr! Pomislite: nihče dejansko ne ve, za kaj!?
Miran Šubic, Kranjčan