Takole smo bili od staršev otrok opozorjeni na spletno hvalisanje podžupana Janeza Černeta /SD/, ki pa NI NIČ OBJAVIL o popolni nemoči MO Kranj v pogajanjih z avtobusnim prevoznikom Arrivo, ki terja OBČUTNO VIŠJE CENE kar pomeni:

1.

Ali bomo iz proračuna dali vsi skupaj iz proračuna MNOGO VEČ ZA MESTNE PREVOZE ALI PA JIH NE BO?

2.

Ali bomo sami segli v žepe ob vožnjah, ALI PA DOLOČENIH LINIJ NE BO VEČ?

Državni minister SD in občinski vrh SD in šef prevoznika, ki izsiljuje bistveno višje cene in obenem dobiva pomoč z električnimi avtobusi iz javnega denarja? Ja, to je Kranj....

Kabinet župana Oddelek za komuniciranje in protokol Slovenski trg 1, 4000 Kranj, T: 04 2373 116 E: pr@kranj.si S: www.kranj.si FB: @MOKranj 1 | 1 Kr.Trma.si Miran Šubic

  1. avgust 2024 *od kdaj tečejo pogajanja o novih cenah avtobusnih prevozov v MOK s prevoznikom Arrivo zakaj pogajanja niso končana in ali to lahko ogrozi izvedbo prevozov kot se to že dogaja v drugih občinah Gorenjske kjer so zaradi zahtev po višjih cenah soočeni z rebalansi proračunov ipd. kako visoko povišanje cen predlaga prevoznik in koliko je letni strošek prevozov, ki jih plačujemo iz proračuna Arrivi Odgovor Mestne občine Kranj Pogajanja o koncesiji za mestni avtobusni promet potekajo od pomladi lansko leto in še vedno potekajo, saj so ponujene cene zaradi višjih stroškov koncesionarja višje od tistih iz iztekajoče se pogodbe. Podrobnosti o samih pogajanjih ne moremo posredovati. Zagotavljamo, da izvedba prevozov ni ogrožena. Mestna občina Kranj (MOK) v pogajanjih, poleg zahtevanih izboljšav mestnega prometa in preverjanja ekonomske upravičenosti vseh vidikov ponujenih cen, skupaj z državno Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa išče najoptimalnejše rešitve z regionalnimi linijami, subvencioniranjem in kombiniranjem tipov vozovnic. Cena dnevne vozovnice za mestni promet je en evro in mesečne zgolj deset evrov, kar pomeni, da mora MOK za kritje vseh stroškov, ki jih ima avtobusni prevoznik, nameniti znatna finančna sredstva, ki močno bremenijo mestni proračun. Leta 2023 smo koncesionarju tako namenili skoraj 1,4 milijona evrov. Stroški po novi pogodbi bodo višji, kot rečeno, pa pogajanja še niso končana.

    POMISLITE: KONCESIJA ZA MESTNI PROMET JE POTEKLA TOČNO PRED LETOM DNI, POGAJANJA TEČEJO ŠE DLJE IN POVSEM NA DLANI JE PODRAŽITEV. KAKŠNA? SO OBČINE KJER JE PREDLAGANI DRAŽJI PREVOZ ZAMAJAL PRORAČUN....BOMO VIDELI, KAKO NAM BODO NA KONCU SERVIRALI IZPOGAJANO.

  2. STARŠI, UČITELJI, OTROCI - POZOR NA TALE ODGOVOR:

    ŠOLSKI PREVOZI SO OBČUTLJIVA ZADEVA. ZA OTROKE GRE, KAJNE? TAKOLE SO PRVE UKREPE OPISALI NA MO KRANJ Glede šolskih prevozov pa zagotavljamo, da bodo le-ti potekali nemoteno za vseh deset osnovnih šol v MOK s podružnicami. Vseh otrok, ki uporabljajo šolske prevoze, je približno 1.500. Tudi v tem šolskem letu so zagotovljeni prevozi na vseh potrebnih relacijah. Šolski prevozi so različno urejeni in sicer kot posebni linijski promet in kot del mestnega potniškega prometa. Na določenih relacijah (Jamnik - Podblica - Besnica, Planica ter Golnik in Goriče) pa tudi v okviru medkrajevnega potniškega prometa. Šolski prevozi so se podražili za okoli 60 odstotkov. Gre za zakonsko obveznost občine, ki jo moramo izvajati ne glede na stalen cenovni pritisk izvajalcev. Zaradi vse višjih cen prevozov smo bili tako primorani nekoliko skrčiti število prevozov, tako da ponekod, kjer je vozačev malo, ne bo več odhoda avtobusa čisto po vsaki končani šolski uri

    KAJ JE TO - NEMOTENO, ČE PA SO ŽE OPRAVILI POSEGE V DOSEDANJE LINIJE, PREVOZE? KAJ TO POMENI ZA OTROKE IN STARŠE?

    KJE IN KAKO BODO VOZAČI ČAKALI NA PREVOZE OZIROMA SLEDNJI NE BODO POTEKALI KOT DO ZDAJ "PO VSAKI KONČANI ŠOLSKI URI"?

    JUTRI BO ZNANO SKORAJ VSE - DO TAKRAT PA OBILO ZABAVE S PRIDOBITVAMI, KI SO VREDNE OBJAVE PODŽUPANA - NITI ČRKE PA O PREVOZIH, LINIJAH IPD.? KAJ PA TO POMENI 60% PA BOMO ŠE ZAPISALI...