Ko se je predstavil, so kar deževale strokovne, učene ocene in analize, kako bo Tomaž Štefe (z diplomo MBA z blejske poslovne šole) spremenil in poživil kranjski turizem. Zdaj odpira parkirišče za avtodome kot skupni projekt s Trilarjem - med občinstvom pa smo našteli največ lastnikov avtodomov, ki so jih za kratek čas pustili na parkingu za ilustracijo... "Tole je pa očitno za "domače fante" narejen razpis. Trajal bo manj kot mesec in se končal v juliju, treba pa je pogruntati novo podobo Kranja?!" smo dobili odziv res priznanega oblikovalca, ki kar ni mogel verjeti, da se tako resne in odgovorne teme loteva Zavod za kulturo in turizem resnično sredi - poletja!? In v enem mesecu je treba biti kos razpisu kjer pa gospod Štefe ponuja tudi - izbrane? - slogane, ki so res v slogu MBA diplome: "brezčasen" Kranj = ideja, ki je res izvirna!? Tisti, ki bodo na razpisu sodelovali bi morali upoštevati še gesla, ki so res (oprostite) - smešna: "Po naravi kulturen"!? "Po naravi prestolnica" pa je smešnica brez izjeme. Komu smo mi prestolnica in po čem? Res častimo naravo do onemoglosti: naj gresta g. Štefa in g. Trilar pogledat podrtijo v kanjon Kokre kjer so nam podrli most, ki onemogoča ogled soteske, ki je res naravna privlačnost...Mimogrede: gospod Štefe kar sam obvešča Trilarja in njegove najožje sodelavce (med njimi ni podžupana Vehovca...), da naj "obvestijo dobre oblikovalce, če so v stiku z njimi". Je to javni razpis ali nabirka?