Ko je stranka Več za Kranj 27.9.2019 objavila oglas v Gorenjskem glasu (Kranjske novice), je bil slednji močno drugačen od tistega, ki ga je objavil Za Kranj Zorana Stevanovića 25.10. (Kranjske novice)!? Tako kažeta pričujoči fotografiji. Pri enem oglasu (vse plačano seveda tudi iz davkoplačevalskega denarja, ki ga prejemajo stranke) je namreč Gorenjski glas (direktorica, odgovorna urednica in večinska lastnica Marija Volčjak) "pozabil" na pripis, ki ga drugi oglas vsebuje. Da namreč vsebina oglasa ne odraža stališča uredništva velja za Zorana, ne pa tudi za Več za Kranj!? Zanimivo, kajne? Če smo natančni, se Gorenjski glas ni ogradil od stališča/oglasa politične stranke, ki napada kranjskega župana in še koga, ogradil pa se je od oglasa/stališča Stevanovićeve liste??? Se torej z enim strinja, z drugim pa ne? Opozarjamo ponovno na mikroskopsko majhen pripis, ki označuje, kdo je naročnik/plačnik oglasa = to pa je stalnica sporočil kjer povprečen bralec ne razbere, da gre za plačane oglase. "Odgovor na tekst Več za Kranj iz septembra je gospa Volčjakova zavrnila. Kar me prepričuje, da se z njim strinja čeprav tega GG izrecno nikjer ne trdi ali celo zagovarja. In tudi to me ne moti. Moti pa me, da davkoplačevalci Kranja plačujemo (letos že preko 100 000 evrov) Gorenjskemu glasu velike vsote, medijski gorenjski monopolist pa svojo politiko urejanja in trženja dokazano (glej fotografiji) prilagaja po svoji volji," trdi urednik Trme Miran Šubic, drugi "nastopajoči" v oglasu Več za Kranj poleg župana Kranja. Poučno, kajne?