DEJSTVA O TEM, KAJ POČNE MESTNA UPRAVA MATJAŽA RAKOVCA MESECE IN MESECE OD NAJAVE PROJEKTA, KI JE ŠE POD PREIZKUSOM DRŽAVNIH INŠPEKTORJEV:
1.
December 2024:
2.
Januarja sistem ni deloval kot bi moral, najavljeno je bilo "poskusno obdobje" do konca februarja.
3.
Koncem februarja stvari niso bile urejene, rok za urejanje "tehničnih težav" je bil podaljšan do aprila.
4.
In zdaj, seveda naključno po naši objavi v nedeljo, novo obvestilo, ki PODALJŠUJE DECEMBRA NAPOVEDANO NA KONEC MAJA OZIROMA JUNIJ - ŠE DVA MESECA TOREJ ZA TO, DA BO 120 LJUDI MESTNE UPRAVE IN VSI OSTALI PLAČANI POGODBENI IZVAJALCI IN SNOVALCI KONČNO UREDILO VSE POTREBNO?
Smo to napovedali? Smo edini spremljali od začetka do konca potek tega projekta - a konca še ni? Smo opozorili na odklone (zbiranje osebnih podatkov otrok-vozačev ipd.)? SMO.IN POTEM NAS DOLETI TOLE:
Sprašujemo Tomaža Laniška, kaj je inovacija v javnem potniškem prometu v Kranju, ki je navdušila po Evropi, doma pa je ne morejo uveljaviti pol leta od najave? KOGA KDO TUKAJ VLEČE ZA ..... ? KDO ZAPRAVLJA JAVNI DENAR ZA PROJEKTE, KI NE DELUJEJO IN SE VOZI PO EVROPI? KDO JE TISTI, KI NI NAREDIL NASLEDNJE DOMAČE NALOGE:
*KO SE ODLOČIM ZA PROJEKT, KI NE STANE MALO KRANJSKIH DAVKOPLAČEVALCEV, ZAGOTOVIM NJEGOVO UPORABO IN KORIST NAJPREJ ZA TISTE, KI GA PLAČUJEJO
*KO TA PROJEKT NE DELUJE, TO POŠTENO PRIZNAM IN ZAGOTOVIM, DA BO DELOVAL DO....IN SE KRANJČANKAM IN KRANJČANOM OPRAVIČIM!
PS
Ker domnevamo, da bo kdo v naših zapisih, podkrepljenih z dejstvi, iskal napačne vsebine, poudarjamo znova:
PROJEKTA CEKR KARTICE NE PRESOJAMO, PIŠEMO PA O VSEH POSLEDICAH, ODKLONIH IPD. ČE JE PROJEKT RES TAKO DOBER, ZAKAJ GA DO "PRISILE" Z VOŽNJAMI V MESTNEM PROMETUNI SPREJELO NITI 1000 OD 50 000 KRANJČANK IN KRANJČANOV???????