Kranjsko zimsko spanje v letu 2012 ima jasne finančne okvirje. Preprosto nismo zmogli narediti ničesar, denar je v bistvu ostajal, ni bilo načrtovanih (evropskih in državnih) prihodkov, izgubljeno leto izgubljene koalicije se je spremenilo v polomijo, ki se ji reče "capljanje na mestu". Ni bila mestna oblast tista, ki je (edina) kriva za to, preprosto smo odvisni pri projektu Gorki od drugih. In rezervni načrt? Gremo raje na morje v Novigrad ali na Tajsko? Kakor kdo - ampak to so hujše dileme kot pa, kaj storiti z mestno blagajno, kaj narediti, popraviti, urediti, če smo že leto izgubili?
Kaj pa smo uspešno naredili? Takoj po nastopu oblasti smo plačali 600 000 evrov na račun odvetnika našega župana, nato še 1,5 milijona preplačila knjižnice. To je 2,1 milijona evrov (najmanj) iz blagajne za - nič. Prejšnja oblast namreč ni bila voljna zapraviti take vsote kar tako, na brzino in z zdaj še sumljivimi posledicami (sodišče bo 24.aprila zaslišalo zadnjega ovadenega glede sporne poravnave)! In prihaja projekt Gorki, ki je lahko prav tako odlična priložnost za nove "dodatne račune za dodatna dela" ali kako se že temu reče.
Žal je leto 2011 bilo uvajalno, 2012 izgubljeno in 2013 ne kaže na bolje. Gorki naj bi sicer prinesel potrebne naložbe, državni in evropski denar. Toda: kdo bo ob znanih dejstvih bedel nad njim, kdo bo sploh uresničil naložbo, kdo bo...Mesto Kranj spi, koalicija pa seveda deluje. Oblast, ki smo jo izvolili, je legitimna, ni dvoma. Toda vsebina dela, tragičen zaključni račun in podobno negotov proračun nam dokazujeta, da bi moral kdo držati roko nad vsem tem. Nadzorni odbor MO Kranj? Smešno: ko so jih svetniki dobesedno povozili s sklepi pri mesni aferi, so utihnili. Oni da nadzorujejo to oblast? Lahko, samo nihče ne ve, ne kako, ne kdaj, ne....
Zaključni obračun pa pride 2014. Na volitvah. Če bo kaj ostalo...