Mnogo hrupa za nič ali slaba obveščenost Trilarjeve stranke in mestne uprave: država ne bo gradila tira na severni strani Kranja ampak ob obstoječem. Logika: tam naj se odvija promet! Ni prostora? Če so ga našli z zidom vred ob šoli in bolnišnici, ga bodo tudi tam. Vsekakor pa je zdaj megalomanska naložba kjer so v zakulisju kšeftarji že šteli evre, norost. Ker je dejansko skregana ne samo z zdravo logiko, ampak tudi z načrti države. Ti se res menjajo in na novo še niso sprejeti, toda: bo Trilar v Ljubljani dosegel svoje? Z ministri SD in SMC, ki jih je v Kranju nagnal iz koalicije oziroma jim jasno kaže, dajih ne potrebuje? Ne se hecat!

Pa to ni razlog za veselje, ker bomo postajo prej ali slej morali urediti. A Trilarja po tem mandatu že ne bo več, da bi nam jo zopet vsadil med šole ipd. In projekt tega mandata je šel po gobe kot se reče. Pa nismo zadovoljni: če bi se zadeve lotili bolj trezno in premišljeno, bi postajo obnovili na tej lokaciji ali prestavili ob železniško, ki je tako ali tako le še podiranja vredna. Pa bi se dogovarjali z državo o skupni postaji za avtobuse in železnico kar je sicer v normalnih mestih normalno...

Polomija z avtobusno spominja na podžupanov projekt na Kokrici z bejzbolom. Vse nekam po svoje in po možnosti z matematiko za kako ozko skupino ljudi, a brez - ljudi. Občani so samo za zraven, kulisa za volitve. Pa je zdaj postajo "podrla" kar država, ker je padel prvi strokovni razlog, da jo umeščamo proti "drugemu tiru", ki ga tam seveda ne bo. In zaslužili boso spet projektanti, kajpak.

Trma je novico preverila na strani državnega ministrstva kjer je pobuda za drugi gorenjski tir že opisana in pojasnjena. Bodo Trilarjevi skušali v Kranju za "ego trip projekt" spremeniti državne načrte? Mogoče je, a možno ni.

Ljudje na Zlatem polju si lahko oddahnejo. Za zdaj.