Roko na srce: težko nam gre evro iz žepa za parkiranje, ker so parkirne hiše v Kranju na pol prazne, drugod pa pločevine kolikor hočeš. In oaze za tiste, ki hočejo zastonj parkirati, so: od Sejmišča do parkiranja pri Nebotičniku in še kje. Seveda pa to ne odvezuje Trilarja in njegove, da se malo - zlažejo. In javno zatrdijo, da je parkiranje pri Brionih in občini (ljudje tja prihajajo pač največ po opravkih na upravni enoti ipd.) tako kot prej - zastonj. Da je režim isti, le cona druga. In za povrh z lučjo pri belem dnevu iščete vsaj eno navodilo, da se splača kupiti parkirno kartico, ki vam povsod omogoča eno uro zastonj parkiranja in stane 4 (štiri) evre pa še prenosljiva je.
Bistvo je, da ena ura za posameznika ni več zastonj, prej pa je bila. Zdaj mora za to kupiti kartico za 4 evre, da pride do zastonj parkiranja za 1 evro. Za tistega, ki parkira enkrat, je izguba jasna. Za vse ostale, ki parkirajo stalno, je cena znana: če ne prekoračiš omejitve, plačaš za kartico (dobite jo pri informacijah na občini kjer vam uradnica pove, da mnogi sprašujejo, kako to gre...) štiri evre letno in parkiraš kolikor hočeš (do ene ure) zastonj v coni, ki to omogoča.
Torej je zastonj in ni zastonj, zagotovo pa ni enako kot prej, ko nisi potreboval nobene kartice (in nisi zapravil 4 evre) za celoletno parkiranje pred občino (do ene ure). Zmeda bi bila manjša, če bi Boštjan Trilar 10 000 evrov, ki jih je iz proračuna letos namenil "kranjskemu" radiu, vložil v dejansko informiranje občanov, kako in kje in kdaj in po čem lahko parkirajo.
Trma je to storila brezplačno za ploščad kjer je bilo vedno največ parkiranih vozil. Zdaj temu ne bo tako. Čas bo pokazal tisto, kar že vemo: nekaj parkirišč in malo asfalta je Trilarjev poskus, da bi pokazal, da ima "dobre projekte". In temu ne odrekamo podpore, če ne bi bil celoten sistem z malim milijonom dovolilnic ipd. - ena sam zmeda. Dolgoletna, trajana in stalna. Kot vse v tem našem mestu. Zastonj dejansko ni zastonj, zapomnite si!